ÁSZF
A teljes szöveg ide kattintva is olvasható, illetve letölthető
Kivonat az ÁSZF-ből:
A szolgáltató neve (továbbiakban Szolgáltató): BOROS KRISZTINA e.v.
Jeans Thomas Kft.
Szolgáltató székhelye: 2481 Velence, Tulipán u. 16. (csak postacím)A panaszügyintézés leghatékonyabb módja, ha Ön e-mailben jelzi azt nekünk: info@thomasjeans.hu
hu
A szolgáltató elérhetősége, a vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:
info@thomasjeans.hu
Adószám: 66594695-1-27
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Velence város Polgármesteri Hivatal
Központi telefonszáma: 30 / 21 24 814
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu
Kivonat az ÁSZF-ből, tekintettel a legfontosabbakra
(...)
2.3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Felhasználó az esetleges - a PDF-ben pillantnyilag még nem rögzített - változásokat is köteles elfogadni. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.
2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
3.1. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával és/vagy regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul. (...)
4.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
4.5. Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. (...) Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő. (...)
5.5. Fizetési módok:
Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal (estünkben Magyar Posta) kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor.
Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.
Online bankkártyával: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni.
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
5.9. Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik. (...)
6. A megrendelések feldolgozása és teljesítés
6.1. A megrendelések feldolgozása online történik. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. A szállítási határidő általában 3-5 nap. Ha ettől eltér, akkor emailben értesítjük a megrendelőt. (...)
7.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. (...)
7.4. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem köteles vállalni e költség viselését. (...)
7.16. Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató email címén írásban (akár ezen adatlap segítségével >>>), vagy telefonon. (+36 30 21 24 814)
7.18. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.
7.19. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.