Nagykereskedésünkről
A
Thomas Jeans®
farmeráruház, webshop és farmer nagykereskedés bemutatkozása
Cégünk 1988. óta a Thomas Jeans termékek gyártója és forgalmazója.
Eddig külön honlapja volt a farmer nagykereskedésnek: a thomasjeans.hu. Most a két oldal, a Thomas Jeans és a Webfarmerbolt egyesíti erőit és thomasjeans.hu domain alatt fut majd tovább.
............
A farmer nagykert 2010 őszén vette át a jelenlegi tulajdonos, Kovács Attila.
Célunk, hogy minőségi farmer és elegáns fériruházati terméket tudjunk vevőinkhez eljuttatni elérhető áron.
Legfőbb profilunk farmerek tervezése és gyártása, de ezen felül Ön megtalálhatja palettánkon a más anyagból készült elegáns férfi, illetve női felsőruházati termékeket is.
Országszerte fellelhetőek márkaboltjaink, ahol Ön magánszemélyként tud
Ezenfelül formaruha gyártással is foglalkozunk.
Referenciáink között olyan neves cégek is szerepelnek, mint: Vodafone, Kempinski, Baltazár Étterem, Fotex, Ofotért, Vision Express, Philip Morris International.
Webshopunk és csomagküldő szolgálatunk kényelmesebbé teszi az Ön számára a vásárlást - ez most a Webfarmerbolt.
A farmeráruház bemutatása
Boros Krisztina
A Webfarmerbolt vezetője... esetleg beszéltél már vele telefonon, vagy e-mailben tartottátok a kapcsolatot.
Ha pedig még új vagy, akkor fontosnak tartjuk, hogy megismerj minket.
Mert valahogy csak elkezdődött...
A Webfarmerbolt hőskora
Amúgy ez egy meseszerű történetet. 2007-ben megszületett a családi elhatározás: az addig beleölt százezrekért vegetáló honlap helyett kellene végre egy működőképes. Esetleg egy webáruház is – ahonnan akár rendelni is lehet…
Az SHP honlap- és webáruház készítő rendszerére esett a választásunk, mert az olyannyira felhasználó-barát volt, hogy még a nagyi is tudta kezelni, így muszáj Herkulesként ő lett a botcsinálta „webmester”. Elég odaadóan csinálhatta, mert még a Google magyarországi csapata is felfigyelt rá, és meghívta őt az ügynökségeknek szóló programjába – pedig hát ő aztán minden volt, csak nem „ügynökség”.
Most meg már ő a "digitális nagyi" a családban, mert sikeresen levizsgázott a Google online marketinges vizsgáján, amire mind nagyon büszkék vagyunk.
Illetve már nem is nagyi, hanem dédi, hiszen két dédunokája van és nemsokára érkezik a harmadik is!
Az évek során aztán sokat fejlődtünk és szomorúan vettük tudomásul. hogy kinőttük a meseszerű, imádott kis webáruházat: Ezért tavaly nagy fába vágtuk a fejszénket, új webáruházat készítettünk, szintén saját kezűleg.
A Shoprenter-re esett a választásunk (egyhangúan ezt választotta a családi tanács, ez nem is volt kérdéses) és szerintünk ennek is köszönhető, hogy idén "apacégünk" :) a Thomas Jeans bekerült a Forbes Magyarország áprilisi számába.
Most már Kovács Fruzsina a marketing menedzserünk, fiatalosabb, lendületesebb és színesebb lett minden.
Egyúttal szeretnénk a fejlesztésben a Te segítségedet is kérni. Ha kritizálsz, ha dicsérsz, ha vevővéleményt írsz, ha bármi módon segíted a megújulást, akkor nyereményjátékokon vehetsz részt.
De lesznek stabil, nyereményhez nem kötött százalékos kedvezmények is azoknak, akik részt vesznek ebben a nem kis munkában.
Kellemes és hasznos böngészést, profi partneri kapcsolatot kíván
A Thomas Jeans - Webfarmerbolt Csapata.